Brev:
Hvornår skal jeg trappe ned på MME?
3. maj 2010
Alder:
11 mdr.
Hvornår skal jeg trappe ned på MME?
Hej Helen..
Isabella (110609) starter i vuggestue i dag. Vi er nogle af de få der har været så heldige at få en plads i kbh :o)
Isabella spiser okay i løbet af dagen, jeg synes hun burde spise mere men hun vejer 10 kg og er ca 85 høj. Hun er begyndt at taget 6-7 skridt uden at holde i noget og er MEGET aktiv.
Hun spiser aftensmad sammen med os ved 17-18 tiden og bliver lagt i seng ved 19.30-20 tiden hvor hun drikker 250 ml MME. Hun ligger selv med flasken og siger til når hun er færdig og vil have sutten. Derefter sover hun uden problemer... Når vi går i seng ved 23 tiden får hun endnu en flaske med 250 ml MME og drikker som regel det hele. Derefter sover hun til kl ca 7-7.30 hvor hun måske skal have sutten en eller to gange...
Mit spørgsmål er, hvornår skal jeg trappe ned på MME? Det fungere jo perfekt nu, men hun skal vel ikke blive ved med at drikke så meget MME.....Hun er aldrig blevet ammet.
Venligst
Dorthe